SON DAKİKA
Hava Durumu

Bir dakika düşünmem…

Yazının Giriş Tarihi: 24.09.2025 10:35
Yazının Güncellenme Tarihi: 24.09.2025 10:38

2009-2014, 2014-2019 Osmangazi Belediye Meclis Üyesi Cemil Aydın yıllardır Bursa için canla başla çalışır.

Başlığımı uzatayım…

Bursa Büyükşehir, Osmangazi, Yıldırım ya da Nilüfer belediye başkanı olsam bir dakika düşünmem Cemil Aydın’ı başkan yardımcısı yaparım.

Bu kadar Bursa sevdalısı, şehrine aşık insan az bulunur.

Bir gazeteci gibi.

Geziyor; eksikleri görüyor ve yetkililere sesleniyor.

Anlayan anlar ve gerekeni yapar mı?

Bakın neler diyor Cemil Aydın…

“Koza Han ve Fidan Han başta olmak üzere çay ocağı işletmelerinin masaların dışında kamuya ait oturma ve dinlenme alanlarını oluşturmak yerel yönetim erklerinin acil görevleri arasında yerini almıştır. Tarihi hanlarımızda vatandaşımızın fahiş ücretlere mahkûm kalmadan dinlenmeye, nefes almaya, çarşı ziyaretlerinde kısa bir mola vermeye hakları vardır. Vatandaşlarımızın bu haklı isteği belediye yönetimlerinde karşılık bulmalıdır. Sosyal belediyecilik anlayışı bunu gerektirir.”

Tek tekte açıklamış Cemil Bey…

Koza Han: 2 adet bank mevcut. 1 tanesi bağımsız, diğerinin 4/3’üne işletme tarafından masa konulmuş.

Fidan Han: Sıfır bank. Tamamen işletmelere ait masalar Ayrıca...11 yıldır revizyon bekleyen Fidan Han.

Emir Han: Kamuya ait oturma ve dinlenme alanı sıfır.

Tuz Han: Kamuya ait alan sıfır.

Haklı mı?

Yazık. Buraları kimin ya?

Acilen buna çözüm üretmeli yetkiliyim diyenler.

Başka bir isteği daha var Cemil Aydın’ın…

“Osmangazi ve Bursa’mıza yakışmıyor. Eski Gemlik Yolu Caddesi. Namıkkemal, Gülbahçe ve Atıcılar bölgesini kapsayan ana arter. Deyim yerindeyse Bursa'nın merkezi. Bazı bölümlerinde kaldırımı olmayan, bazı yerlerde bir metre kaldırımı olan, bir metrelik kaldırımda otobüs durakları bulunan ve her an kazaya muhatap olacak duraklarda araç bekleyen yolcular! Bir metrelik kaldırımın tam ortasında elektrik direkleri! Caddenin ortasından yürümek zorunda olan yayalar! Oto tamirhanelerinden direkt caddeye çıkan araçlar! Yaya ve seyir halindeki araçlar ile ansızın karşılaşmalar! Çekme mesafelerinin ihmal edildiği, ek çıkma binaların kondurulduğu cadde! Trafik yoğunluğunun her daim yaşandığı Eski Gemlik Yolu Caddesi. Dönüşüme her yönüyle ihtiyaç duyulan cadde ve bölge için Büyükşehir ve Osmangazi Belediye Başkanlıklarının 1/5000 nazım ve 1/1000’ lik uygulama planlarını revize etmeleri ve gerçek bir dönüşüm için gereğini yapmaları elzemdir.”

Ne dersiniz yetkililer?

Yetkilendirdiğiniz kişilerin göremediğini; ya da görmek istemediklerini yurttaşlar için Cemil Aydın geziyor, görüyor ve sizlere iletiyor.

Biliyorum Cemil Bey işin takipçisi olacaktır.

Çözümleyin sorunları.

Bunlar sizin asli görevleriniz.

Harbiden Cemil Bey’i hiçbir parti başkan adayı yapmaz.

Ancak başkan yardımcısı olup gerekenleri yapacak Bursa’daki ender kişilerden biridir Cemil Aydın.

Duyarlılığınıza teşekkürler Cemil Bey.

Sizin gibi bu işin takipçisi olmaya söz veriyorum.

YAZARIN DİĞER YAZILARI

    Yükleniyor..
    logo
    En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.