2 yıl 1 ay 1 hafta kaldı Bursa’da.
Yeni geldiğinde ziyaretine gittim. Genç polis kardeşimiz karşıladı girişte ve 10 dakika kadar sohbet ettik.
Akşam üstüydü.
Genç kardeşime sordum…
“Gece uyursunuz” dediğimde astı suratını ve baktı yüzüme…
“Abi biz öyle yapmayız. Zaten müdürümüz sabaha karşı 04.00’te buradan ayrılıyor ve sabah 07.00’de geri geliyor.”
Şaşırmıştım!
İçimden uyumuyor mu bu insan? Diye sordum içimden.

Odasına girdim; bey efendi, silah koleksiyonu olan ve mesleğini çok seven bir emniyet müdürü vardı karşımda.
Kapıda karşıladı.
“Burada olduğum sürece hiçbir hırsızlık olmamalı, uyuşturucular dolaşmamalı ve Bursa halkı huzurlu olmalı. Evlerinde güvenle oturmalı.”
Harbiden öyle oldu.
Tertemiz işler yaptı ve önceki gün güzel işlerine devam etmesi için Antalya’ya gitti.
Üzgündü.
Ve Bursa’yı, Bursalıları çok sevdiğini belirtti.
Onu yolcu etmeye gelenler göz yaşları ile uğurladı Bursa İl Emniyet eski Müdürü Dr. Sabit Akın’ı.
AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan’ı arayıp; neden gitti diye sorduğumda tek yanıtı oldu başkanın…
“Bursa’da yaptığı güzel işler sonucunda bu işlerine devam etmesi için Antalya’ya gitti. Biz Sabit Müdürümüzden her zaman memnunduk.”
AK Partilisi, CHP’lisi, MHP’lisi, İYİ Partilisi, esnafı, memuru, işçisi, emeklisi, kadını, erkeği hepimiz memnunduk.
Kimlerdi Sabit Müdürü istemeyen ve sevmeyen?
Yalnız ve yalnız suçlular ve suça yeltenenler.
Bizim hakkımız helal Sayın Müdürüm.
Siz de hakkınızı helal edin.
Biliyorum Bursalılar sizi, siz de Bursalıları unutmayacaksınız.
Dostlar…
Antalya’ya yolunuz düşerse bir kahvesini içmeye gidin Sabit Müdürümüzün.